یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

از سوي اپراتور دوم فراهم شد

امکان تکميل ثبت‌نام مشترکان موبايل از طريق سايت

ايرانسل

سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱:۰۰


ايرانسل از امکان تکميل ثبت‌نام مشترکان از طريق وب‌سايت اين اپراتور خبر داد.

وايمکس نيوز- اين اپراتور اعلام کرد نظر به پايان مهلت اعلام شده از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، ايرانسل براي آن دسته از مشترکاني که هنوز موفق به تکميل ثبت‌نام سيم‌کارت خود نشده‌اند اين امکان را فراهم کرده تا جهت تسهيل در فرايند ثبت‌نام، با مراجعه به وب‌سايت ايرانسل و وارد کردن اطلاعات مورد نياز، ثبت‌نام خود را تکميل کنند.

اين دسته از مشترکان، پس از وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامي در وب‌سايت ايرانسل به نشاني sabt.irancell.ir، لازم است با در دست داشتن پرينت فرم ثبت‌نام و اصل کارت ملي، به يکي از «فروشگاه‌ها و مراکز خدمات» و يا «مراکز ارتباط با ايرانسل» در سراسر کشور مراجعه و پس از احراز هويت، سيم‌کارت را به نام خود ثبت کنند. فهرست اين مراکز در وب‌سايت ايرانسل به نشاني irancell.ir قابل دسترسي است.

به گزارش ايسنا،طي هفته‌هاي گذشته وزير ارتباطات با بيان اينکه مالکان سيم کارت هايي که هنوز هويتشان را ثبت نکرده اند تا نهم ديماه براي ثبت آن فرصت دارند، گفته بود:از يکسال قبل تلاش کرديم تا ثبت هويت ها را ساماندهي کنيم، بنابراين در اين دوران حدود 50 ميليون سيم کارت ساماندهي شد و نزديک به 10 ميليون سيم کارت باقي ماند که بيشتر از آن کساني بود که بيش از 20 تا 30 سيم کارت به اسم شان بود و آنها نمي آمدند براي ثبت هويتشان. بنابراين موضوع در شوراي عالي فضاي مجازي مطرح شد که يکماه فرصت دادند براي ثبت اطلاعات هويت مالکان سيم کارتها که از طريق همان شماره ها با پيامک اطلاع رساني کرديم.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو